2011. június 4., szombat

Tűzoltóautó tombolanyereménynek

Szülőfalum adott otthont egy nagyszabású tűzoltó versenynek, ahol egy kedves barátnőm is szervező volt. Megkért, hogy készítsek egy tortát, amit majd az esti tombolahúzáskor kisorsolnak. És nem is akárki sorsolta....a sztárvendég....Caramel. Nagyon büszke voltam a kis tortácskámra:))))
Amikor készítettem sokat gondolkodtam rajta, hogyan lehetne kivitelezni, hogy az autó tényleg annak tűnjön és ne csak úgy a tálcán feküdjön, a kerekek meg odabiggyesztve. És beugrott az ötlet... a hungarocell!!!
Az építkezés egyik előnye, hogy a garázsban mindig akadnak felhasználható eszközök. Így hungarocellt is találtam a megfelelő méretben. Vágtam belőle az autónál azért jóval kisebb darabot, bevontam ugyanolyan színű papírral, mint a "tálcámat" és erre raktam a már leburkolt tortát. Így máris olyan hatást keltett, mint egy igazi autó.

2 megjegyzés:

  1. Patra, ismét remekeltél..........pedig az autós torták rémálomok:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó megoldás! Én is valami hasonlón töröm a fejemet egy autós tortához, csak attól félek, hogy tényleg elbírja a kisebb méretű alap a tortát? Nem konyul vagy törik le a széle?
    (bár ha ezt a nagy tűzoltó autót kibírta...)

    VálaszTörlés