2011. március 30., szerda

Lego Ninjago

Egy számomra eddig teljesen ismeretlen figurát kellett elkészítenem. Azért ismeretlen, mert hiába van egy négy és fél éves kisfiam, ő egyáltalán nem ilyen beállítottságú. Ő inkább velem van a konyhában. :)
Nagy kedvvel vágtam neki a feladatnak, mert tetszett...
Mivel szombatra kellett, gondoltam hétfőn időben leszek még piros festéket rendelni, mert már csak nagyon kevés volt itthon....az oké is, csakhogy Sőreginél nem volt. Na bumm! Még annyira nem gáz, úgyis szerdán mentem a cukrásznagykerbe és Lenkével megbeszéltük, hogy felezünk egyet. Eddig rendben is lenne, de még nincs vége a történetnek. Természetes színezéket vettem. Szerda este kipróbáltam....na, hát az valami katasztrófa volt. Minden volt csak nem piros. Mályva, lila, rózsaszín, de nekem piros kellett!!!!
És mit csinál ilyenkor az ember? A kapcsolataira támaszkodik. És mert nekem csupa-csupa kedves és aranyos tortázós ismerősöm van, segítettek nekem! Ezúton is mégegyszer köszönöm Krickynek és Zoojnak!! Gyorspostával adtak fel nekem festéket és péntekre ide is ért! Amiből ilyen szépséges pirosat csináltam:

1 megjegyzés: