2011. június 4., szombat

Szemenagy :))))

Amikor meghallottam a nevét, azt sem tudtam eszik vagy isszák. Ezért gyorsan letöltöttem a Toy Story-t, befeküdtünk Bálintommal az ágyba és megnéztük. Valahogy ez eddig kimaradt a repertoárból. Persze, mondanom sem kell , hogy azóta nem hajlandó más mesét nézni.
Én végig a lóra koncentráltam, jegyeztem, hogy hányadik percnél lehet jól látni a részleteket. Már lehet, hogy néha túlzásba esek :DDDD
Mivel a mesében, ez egy valamilyen textilből készült játék, megpróbáltam a burkolást valami ilyesmire csinálni. Volt original szúnyoghálóm és óvatosan azt sodortam a marciba.
Belül feketeerdő volt. Külön örömet okozva nekem a meggyszemek kiszedegetésével, hogy ne legyen szegény állat tök ragya. Dehát vessen magára, aki ilyet elvállal. Ugye.

3 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik!!! Toy Story nálunk is nagyon menő! :) Szemenagy pedig igazán hasonlít!

    VálaszTörlés
  2. Most derült ki számomra, hogy a Picasán már régóta követőd vagyok. Mostantól a blogodban is. Nagyon bájos ez a pacika.

    VálaszTörlés
  3. Szemenagyot mi is ismerjük, nagyon jól sikerült ez a torta is!!

    VálaszTörlés