2011. június 4., szombat

Fender gitár

Egyik kedvenc nagybátyám, aki nagy zenészember, betöltötte a 60-at. A meglepetésbulira egy gitártortát készítettem neki. Nagyon izgultam már napokkal előtte, hogy jól sikerüljön. Főleg a húrok miatt, mert azt is ehető anyagból szerettem volna megoldani. Sablon alapján kivágtam a gitár testét és a nyakát. Így töltöttem és kentem le vajkrémmel. Mivel burkolás után már egyben nem fér el a hűtőben a maga kis 80 centijével, így megpróbáltam a lehető legkésőbbi időpontban elkezdeni a díszítgetést. Nem utolsó sorban azért, mert kb. 32 C fok volt éppen délidőben. Fél 4-re volt megbeszélve, hogy jönnek a tortáért. Fél 2-kor nekiálltam, adtam két órát magamnak, hogy elkészüljek. Hogy stílusos legyek, és ráhangolódjak a témára, egyik kedvencemet, Bon Jovit hallgattam. Pontosan kimértem, hogy a húrok a megfelelő helyeken menjenek keresztül és jó helyen érjenek célba. A húrokat glazúrral húztam végül. A visszajelzés szerint a szakértő lemeózta és minden a helyén talált :))))

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Vicces, hogy ezek a zenészek mennyire figyelnek a részletekre, én is csináltam egy hasonló Fender gitárt, ott 3 meós is ellenőrizte, hogy minden rendben van-e! :)

    VálaszTörlés
  2. Aztaaa! Irtó jól sikerült!! Gratulálok!

    VálaszTörlés