2011. június 24., péntek

Csini emeletes ballagásra

Végre teljesen szabad kezet kaptam!!! Mivel egy 14 éves nagylánynak készítettem, nem akartam, hogy olyan "menyasszonyitortás" feeling-je legyen. Inkább valami csajos külsőt szerettem volna.
Az alsó torta csokis, a felső tejszínes-mogyorókrémes volt.
Az icingot kakaóval színeztem sötétbarnára és abból készült a felső torta díszítése.
A tortaállványom alsó részére raktam, de valamivel mindenképp takarni szerettem volna. Olyan stílustalan volt úgy simán. Szépen nem tudtam bevonni papírral sem, ezért nyújtottam rá marcipánt, aminek szélébe körben nyomkodtam egy virágcsokrot ábrázoló fém kütyüvel, amit a hobbiboltban vettem.

ezzel ni:

Itt pedig a torta:


8 megjegyzés:

  1. Hű, valóban nagyon csini torta lett! Egyébként a bevonáshoz is marcipánt használtál? A barna bevonó és a masni plasztik csoki, jól látom?
    Nagyon szeretem ezeket a színeket együtt! Szerintem külön jó, hogy a tortaállványt is bevontad marcipánnal, mert így szép összhangba került a színek aránya!

    VálaszTörlés
  2. Én is imádom a kreatív boltban vett kütyüket! Olyan szép mintákat lehet a tortára varázsolni velük, és még az ára sem borsos. :)

    VálaszTörlés
  3. Hát ez tényleg nagyon csajos lett! :) Annyira ötletesen díszítetted! Egyszerű és nagyon elegáns! Biztos oda voltak érte! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csini és pont egy 14 éves lánynak való!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Lányok!
    Gabi, A burkolás és a barna rész ill. masni is marcipánból készült. A barnát kakaóval színeztem. Közben gyúrtam hozzá pici vajat, hogy ne töredezzen, mert elég sok kakaó kellett hozzá, hogy ilyen sötét barna legyen.

    VálaszTörlés
  6. Na és persze a nagy meleg is besegített, hogy ennyire csillog...:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép tortát alkottál:-)
    Gondolom a ballagó is odáig volt érte,nagyon tetszik a színösszeállítása:-)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon elegáns! Nézz be hozzám, vár rád valami:)

    VálaszTörlés