2011. március 21., hétfő

Táska torta

Egy kedves csajszi ismerősömnek kért anyukája egy táska alakú tortát. Már régóta szerettem volna egyet csinálni, mert én is szeretem a táskákat. Egy nagyon finom kávés krémet tetteem bele. Nem olvastam sehol, csak úgy találomra ízesítettem és nagyon meg voltam vele elégedve. Le is írom...

Kávés krém:

1 cs. vaníliás pudingot megfőzök 3 dl tejben kb. 3 kanál cukorral. Amíg még forró, belekeverek egy teáskanál instant kávét /én az Aldi-sat használtam/ és még kb. fél deci feketekávét. Kihűtöm.
Én mindig letakarom folpackkal a forró pudingot és akkor nem bőrösödik meg.
Amikor kihűlt felhabosítom.
Felverek kb. 2-2,5 dl tejszínt és ezzel elvegyítem. Azt hiszem írtam már, hogy én csak cukormentes növényi tejszínt használok. Ebből is a Rama-t. Tettem be egy linket, itt találtam csak meg a neten. Azt írják, hogy hígitani kell, de sosem szoktam.

És a torta

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett és rendkívül csábító!!
    Valahogy késztetést érzek rá hogy levágjak belőle egy szeletet:)
    És ezt a kávés krémet még ki kell próbálnom!!:)

    VálaszTörlés
  2. szia hajni vagyok nagyon szep tortakat csinalsz gratulalok imail cimem mucika26@yahoo.com

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép! És milyen sima a borítása!

    VálaszTörlés