2011. március 21., hétfő

Flinstone's járgány

Hááát!!! Ez az a torta amit ebben a formában soha többet nem készítenék el!
Sem formailag, sem kivitelezésileg. Amikor megkértek rá át sem gondoltam a formáját. Pedig rájöhettem volna hamarabb, hogy ha ugyanolyanra faragom ki mint a mesebeli járgányt, akkor nem lesz rajt mit enni. Ezért a belsejét nem is faragtam....és így nem is az igazi. Plusz színileg sem egy nagyon mutatós darab.
És akkor még nem beszéltem a "sátortartó szerkezetről". Na az volt a csúcs. Hurkapálcákat vontam be fondanttal, de azt is biztos valami masszívabból csinálnám. Nem volt stabil. Imádkoztam, hogy össze ne boruljon. A tetején is fondant volt, hiába nyújtottam lehellet vékonyra, akkor is volt súlya.
Na mindegy, ebből sokat tanultam, hogy hogyan ne készítsünk Flinstone's járgányt...

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett.Én is jártam igy hogy mikor rendelték nem gondoltam elégét.Magunkon tanulunk.

    VálaszTörlés