2011. március 21., hétfő

Feketeerdő torta, ahogy én csinálom

Nagyon sok helyről ettünk már Feketeerdő tortát /még mielőtt cukorbeteg lettem/, de majdnem mindenhol csupa tejszín belül is és a meggy is csak mutatóban van benne valamilyen formában.
Ezt így mi nem szeretjük. Úgyhogy én csokis krémmel készítem:

Sütök egy kakaós piskótát.
A csokis krémhez a torta összeállítása előtt egy nappal 0,5 l tejszínben felforralok kb 25-30 dkg étcsokit pici cukorral. Ezt hagyom állni a hűtőben. Másnap felhabosítom.
A meggyzseléhez egy üveg meggybefőttet lecsöpögtetek /pár szemet félreteszek a díszítéshez/ . Kb. 3 dl leve lesz. Ebben megfőzök 1 csomag vaníliás pudingot cukorral. Ezt nem hagom teljesen kihűlni, mert akkor nem lehet szépen a tortára kanalazni. Kb. akkor használom fel, amikor a langyos és a hideg között van.




Körkörösen váltakozva a tortába töltöm őket, amit előzöleg három részbe vágtam. A krémet habzsákból nyomom, a zselét kanállal rakosgatom.



Kívülről tejszínnel díszítem.



Nyamiiii!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése