2011. február 22., kedd

Némó

Kedves barátaink kisfia, Samu, 2 éves lett és nagyon szereti Némót. Ezért szülei ilyen tortát kértek tőlem. Oroszkrémmel volt töltve. Idáig nem nagyon rajongtam ezért a fajta tortáért, de meg kell mondanom, hogy nagyon finom!!
Ezt a receptet készítettem el:
2 cs. Vaníliás pudingpor,
6 dl tej,
10 dkg cukor, ezekből sűrű pudingot főztem, kihűtöttem.
4 dl tejszín kemény habbá vertem.
1 cs. mazsolát beáztattam egy narancs levébe, rumba.
A pudingot összekevertem a tejszínnel, beleforgattam a narancslét a mazsolával és még a narancs héját is belereszeltem.

1 megjegyzés:

  1. Pusztainé Simon Zsuzsanna2011. február 23. 3:52

    Kedves Petra és blog olvasók!
    Én, Samu anyukája vagyok, és bátran állítom az egész családom és Samu nevében is, hogy ilyen finom oroszkrém tortát még életünkben nem ettünk, ezért próbáljátok ki...
    Petra minden elismerésem a Tiéd
    Pusszancs a családnak és Neked is

    VálaszTörlés