2010. november 1., hétfő

Kukorica torta

Sokan kérdezték, hogy jutott egyáltalán eszembe kukorica formájú tortát csinálni. Nos, aki ismeri a nagypapámat annak ez meg sem fordult a fejében. Róla azt kell tudni, hogy minden éven teleülteti a kertjét kukoricával és mindent bevet, hogy el is adja.
Hát ezért készült ez neki.
Nagyon finom citromkrémmel töltöttem:
6 dl tej
2o dkg cukor vagy édesítő
2 csomag vanília puding
25 dkg Ráma margarin
1 citrom reszelt héja és leve /én picit többet tettem bele/

                                             Készítés közben is csináltunk képeket

Ahhoz, hogy a levelek is élethűek legyenek, drága férjemet elküldtem a közeli kukoricaföldre, hogy legyen olyan kedves és hozzon nekem levelet. Ezt nyomtam a marcipánba, ami megadta az erezetet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése